דף הבית כתוב לנו rss
אודותנוהעירייהחינוך ונוערקהילה ותעסוקהשירות לתושבתרבות ותיירותרשות החנייהמרכז צעירים, תעסוקה וקהילה
כתוב לנו
שירותים בקליק
חוק חופש המידע
טלפונים וקבלת קהל
תשלומים
שירותים מקוונים
תיק תושב
פניות ותלונות הציבור
טפסים
מכרזים
דרושים
רישום למוסדות חינוך
Skip Navigation Linksדף הבית»העירייה»שירותים חברתיים»סיוע תיווכי
רישום לחינוך
דוחות לתושב
בחירות 2013
הטור השבועי של אלי עובד
שכונת יובלים
מוקד 106
שירותי חירום
תשלומים
ישיבות מועצת העיר
מזג האויר
אלבום תמונת
הבריכה האולימפית
youtube  facebook
<>
אבגדהוש
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910

סיוע תיווכי 

עובדי האגף לשירותים חברתיים מסייעים ביצירת  קשר בין הפונים לבין ארגוני שרות רבים אחרים.
רבים מבין הפונים אינם ערים ואינם מודעים לזכויותיהם החוקיות ולאפשרויות השונות אשר החברה מעמידה עבורם. עובדי האגף מביאים לפונים מידע על אלה ו/או מלמדים אותם כיצד לפנות ולהשיג שירותים אלה ו/או פונים יחד עם המתעניינים לסוכנויות השונות.

סיוע פסיכו סוציאלי:

העובדים הסוציאליים על סמך הידע תיאורטי, והמעשי שרכשו, נותנים מענים לבעיות - תפקודיות ונפשיות שיש לפרטים, משפחות ולקבוצות בקהילה.
לדוגמא - טיפול משפחתי, עבודה קבוצתית ועבודה פרטנית. הקמת מועדונים חברתיים ועבודה קהילתית.

סיוע חומרי:

מערכת הסיוע החומרי הפועלת באגף מהווה מערכת משלימה הבאה להבטיח תנאי קיום לנזקקים, אשר אין האמצעים העומדים לרשותם מספיקים כדי למלא את צרכיהם.
אותם צרכים של הנזקקים אינם מסופקים בדרך כלל באמצעות שירותים אחרים להבטחת הכנסה, כמו ביטוח לאומי. מערכות רווחה כגון - מערכות החינוך, הבריאות וכו'. העזרה החומרית ניתנת באופן ישיר בתשלומי כספים ו/או מתן ציוד, באופן עקיף כגון: סידור ילדים במעון או בפנימייה כאשר האגף משתתף בחלק מן ההוצאות.
כל זאת נעשה רק לאחר קביעת זכאות ונזקקות. כל סיוע החומרי מותנה בתקציב העומד לרשות האגף.

תהליך הפניה

כל תושב רשאי לפנות לאגף טלפונית לקביעת פגישה עם עובדת אינטק.
לאחר אבחון הבעיה – הפונה מופנה לטיפול אינטנסיבי לעובד משפחתי.

האתר הוקם ע"י החברה לאוטומציה. כל הזכויות שמורות © 2013. עיריית קרית שמונה