אגף גזברות וכספים
תקנות ההנחה בארנונה בשנת 2020 בשל משבק הקורונה- לצפייה בתקנות לחץ כאן
אודות
גזבר העירייה אמון על המערכת הכספית הכוללת של הרשות, כאשר עבודתו מושתת על ניצול מירבי ויעיל של כספי העירייה תוך ביצוע תוכניות העבודה והשגת היעדים כפי שנקבעו ע''י מנהלי האגפים והנהלת העיר.
גזבר העירייה ממונה על תקציבי העירייה הרגילים והבלתי רגילים וכן על תקציבי הפיתוח. כמו כן אחראי הגזבר על ביצוע מאוזן של התקציב וממונה על הכנסות העירייה העצמיות והממשלתיות.
יחידה משמעותית לתפקוד האגף ועבודת הגזבר הינו מדור התב"רים אשר אחראי על כל התקציבים הבלתי רגילים המגיעים לרשות. באחריות המדור אישור תב''רים במועצה, מעקב אחר יתרות תקציב וכתיבת דו''חות ביצוע למשרדי הממשלה המתקצבים.
באגף הכספים והגזברות פועלת מחלקת הנהלת חשבונות האחראית לרישום כל הפעולות הכספיות של העירייה וכן אחראית לביצוע התחשבנויות הרשות עם כלל הספקים. באחריות המחלקה להפיק דו"חות כספיים רבעוניים ושנתיים בהתאם להנחיית הגזבר.
כמו כן, קיימת באגף יחידת רכש וקניינות המהווה גוף מרכזי לטיפול ברכש, אספקה, הצטיידות והתקשרויות, למוסדות העירייה השונים ולמוסדות החינוך.
באגף קיימת גם יחידת שכר האמונה על ניהול מערכת השכר ברשות, לרבות הכנת משכורות עובדי וגמלאי העירייה, הפקת תלושים, הפקדות פנסיוניות ודיווחים לשלטונות המס.
בעלי תפקידים
לשכת גזברות
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
ליאת מזרחי | גזברית | 04-6908405 | gizbar@k-8.co.il | |
בת אל אבני | מנהלת מדור שכר | 04-6908421 | hsachar@k-8.co.il | |
נטע גוסין | מנהלת תב''רים | 04-6908438 | p_tash@k-8.co.il | |
ליטל סילוק | מזכירה | 04-6908405 | pk_gizbar@k-8.co.il |
רכש
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
גלית רז | קניינית רכש | 04-6908450 | p_hata2@k-8.co.il |
הנהלת חשבונות
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
אושרת מור | פקידת הנה''ח | 04-6908459 | oshratmor@k-8.co.il | |
מרים רחמים | פקידת הנה''ח | 04-6908403 | miri_r@k-8.co.il | |
מוחמד חטיב | רואה חשבון | hativm@k-8.co.il |
גביה
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
מוטי אזולאי | מנהל מח' גביה | 04-6908490 04-6908419 04-6908418 04-6908416 | Gviak.8@Gmail.Com |
שעות פעילות
גזברות:
8:00-16:00
יום ב- 8:00-13:00 16:00-19:00
מחלקת גבייה:
קבלת קהל במחלקת הגבייה רק באמצעות טלפונים שמספרם 04-6908528, 04-6908490, 04-6908418, 04-6908419 בין השעות 08:15-15:30 בלבד!
במייל gviak.8@gmail.com או בפקס 04-6950605
במוקד הטלפוני לבירורים ותשלומים 072-2147348
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, יום ו' 08:00-13:00
מכתבים, בקשות להנחה, לאישור תושב, השגות/מדידות וכל בקשה אחרת, ניתן להשאיר בתיבת המכתבים על הקיר בכניסה.
אחר הצהריים המענה יהיה רק במוקד הטלפוני בלבד!
זמני פתיחת מחלקת גביה:
בימים א', ג, ד', ה' מהשעה 08.15- 14.00
ביום ב' מהשעה 16.15-18.00 בלבד
ניתן לפנות בדרכים הבאות:
במייל gviak.8@gmail.com
בפקס - 04-6950605
מחלקת רכש - קבלת ספקים במשרדי המחלקה תתבצע בתאום מראש עם קניינית המחלקה.
ספקים - קבלנים
לנוחיותך ושימושך, מצורף ספר ספקים - קבלנים
הזמנה להגשת בקשה להכלל בספר ספקים / קבלנים ונותני שירותים בעיריית קרית שמונה
הננו שמחים להעמיד לשותכם שירות מקוון לתשלום חשבונותיך - למעבר לתשלומים המקוונים לחץ כאן
קבצים להורדה
הצעת צו הארנונה לשנת 2019
אנו מתכבדים לפרסם לעיון הציבור את הצעת צו הארנונה לשנת 2019 של עיריית קריית שמונה.
לפני אישור הצו על ידי חברי מועצת העיר אנו מאפשרים לציבור לעיין בצו המוצע, להאיר, להעיר ולהגיש השגות למייל: gizbar@k-8.co.il או בטלפון: 04-6908405
לצפייה בהצעת צו הארנונה 2019 לחצו כאן
הצעת צו הארנונה לשנת 2020
אנו מתכבדים לפרסם לעיון הציבור את הצעת צו הארנונה לשנת 2020 של עיריית קריית שמונה.
לפני אישור הצו על ידי חברי מועצת העיר אנו מאפשרים לציבור לעיין בצו המוצע, להאיר, להעיר ולהגיש השגות למייל: gizbar@k-8.co.il או בטלפון: 04-6908405
לצפייה בהצעת צו הארנונה 2020 לחצו כאן