יצירת קשר 

טל' - 04-6908400   או 106

ניתן לשלוח הודעות וואטסאפ בלבד לפלאפון מס'  050-8675095

 

שעות פעילות 

המוקד עובד מיום א - עד יום - ה מהשעה 8:00 עד השעה 15:30 לאחר מכן עובר לקישורית לקבלת הודעות תוך כדי פיקוח על המפגעים בעזרת כוננים.

המוקד מקבל פניות שישי שבת וערבי חג באמצעות חברת קישורית .

חברת קישורית מעבירה את המפגעים לכוננים לטיפול מיידי

 

אודות 

עיריית קריית שמונה המופקדת על מתן שירותים נאותים לתושביה, נמדדת בין השאר בתגובת המערכת לפניות התושבים. מוקד ממוחשב לטיפול בפניות הציבור, הינו כלי רב עוצמה והשפעה, בעזרתו ניתן לנהל את הפניות באופן בו נוכל לאמוד את תגובת התושבים לרעיונות ולפעולות הרשות (העירייה), לטפל טוב יותר במפגעים ומטרדים שונים, כל זאת על מנת לשפר את תגובת העירייה והשירות הניתן על ידה.

 

תחומי פעילות עיקריים

  • מוקד ממוחשב המווסת את פניות הציבור לאגפי ומחלקות העירייה ומבקר את הטיפול בהן.
  • נותן מענה לתלונות המצריכות טיפול מיידי באמצעות מנהליי האגפים הרלוונטיים.
  • מקבל ומווסת מפגעים למחלקות ממוסדות החינוך.
  • מרכז תיאום ובקרה לאירועי חירום המתרחשים ברחבי העיר.

 

תחומי פעילות המוקד

  • קבלת הודעות טלפוניות, בע"פ ובכתב על תקלות והקלדתם למאגר ממוחשב, תוך ניתובם אל הגורמים המטפלים וביצוע מעקב אחר סגירת תקלות.
  • מסירת מידע לציבור בכל התחומים ובהתאם לאינפורמציה הנמצאת בידי המוקד.
  • הפקת דו"חות ניהול תקופתיים על בסיס תלונות המתקבלות תוך הפקת מסקנות אופרטיביות באשר לתפעול יחידות העירייה לקביעת מדיניות מעת לעת.
  • מעקב אחר מדדי ביצוע תוך מתן דגש על איכות השירות.

המוקד מקבל פניות שישי שבת וערבי חג באמצעות חברת קישורית .

חברת קישורית מעבירה את המפגעים לכוננים לטיפול מיידי