פנתה אלינו תושבת המקום בתלונה כנגד חברה, לדבריה היא החליטה לבטל  את העסקה קודם שמומשה. ("תוך 14 יום")  שלחה מכתב רשום   ובו דרישה  לביטול  ולא קבלה אישור על כך מהחברה. לפיכך החליטה גם לבטל את כרטיס האשראי. מחשש שלא יכבדו את דרישתה.

 פנתה  גם אלינו.

תלונתה נשלחה לתשומת לב החברה.

לאחר זמן התקשרנו למתלוננת  ומסתבר שהחברה כיבדה את דרישתה.

 

לחץ וכאבים ברגליים

תושב האזור שפנה אלינו,  רכש נעליים  בחנות רשת,  "לאחר כשבועיים  התחילו לחץ וכאבים ברגל הימנית כתוצאה מהחלק הימני  האחורי של הנעל שהיה נפוח"

"בשיחה עם בעל החנות הוצע לי להמשיך ללכת עם הנעל (אפשרות של התאמה עם הרגל)"

הכאבים והלחץ ברגל המשיכו במשך כ-חודש וחצי  פנה  טלפונית לבעל החנות, נתבקש להגיע לחנות  ושם יטפלו בבעיה, ולאחר שהמנהל בדק את הנעל העיר המנהל "אני לא  רואה בעיה מיוחדת עם הנעל לך לסנדלר והוא בכמה שקלים יכול  לטפל לך בזה"

לאחר וויכוח הסכים בעל החנות לנסות ולטפל בבעיה, הנעל נמסרה לבעל מקצוע שהוא מכיר.

במקביל ביקש הקונה מהמוכר שלאחר התיקון תישלח אליו הנעל באמצעות הדואר והוא מוכן לשאת בהוצאה. תשובת המנהל "זו לא מדיניות החברה" פנה להנהלת החברה גם שם ניתקל בסירוב.

לאחר כשבועיים חזר לחנות לקחת את הנעליים ממנהל החנות  ולנו אמר: "הם ריככו את הבליטה ושמו מדרסים בכף הרגל  כדי להעלות את הרגל מעל לבליטה, התיקון הקל את הכאב  אך לא פתר את הבעיה"

" פניתי למנהל החנות ונאמר לי שהחברה מוכנה לפצות אותי ב--25%על קנייה עתידית בחנות " לאחר שסרב  פנה אלינו בתלונה כנגד בית הסק

תלונתו נשלחה גם לתגובת החברה. כתגובה

ביקשו ממנו להגיע שוב עם הנעליים,  הציע להם שישלח את הנעליים בדואר . סרבו.

בשיחה שלנו איתם הסבירו שלא פעם נעלים שנשלחו בדואר לא הגיעו אליהם והם נשאו באחריות על כך)  

המתלונן הודיע לנו שהוא , רואה בכך "טרטור"   הוצע לו ע"י, גורמים אחרים, אליהם פנה. לתבוע את החברה  בתביעות קטנות . במקביל פנה למועצה לצרכנות ומחכה לתשובה מהם.  לדבריו המועצה לצרכנות בדין ודברים עם עורך הדין של החברה. והוא יעדכן אותנו באשר לתוצאות

  

רצה לבטל עסקה

הבעל  הזמין שמלה לאשתו אצל תופרת,   התופרת הבהירה שהיא כרגע   עסוקה בהתחייבות קודמת והוא יוכל לקבל את השמלה רק בעוד 3 ימים., הסכים.  התופרת חייבה אותו ב- שלושה תשלומים כפי שביקש.

בדרך לביתו עיין בקבלה שקיבל והסתבר לו כי החיוב נושא ריבית, חזר חזרה לחנות וביקש לבטל את העסקה, אך התופרת סירבה משום שלדבריה שהתחילה לתפור את השמלה.

פנה אלינו ואמר, בצדק, שזכותו בחוק לבטל עסקה שכזאת 14  יום  מיום  הפנייה, בעוד שמדובר בביטול עסקה שנעשתה לפני חצי שעה.

הבהרנו לו שהוא צודק  אך ורק במידה והתופרת לא החלה לתפור את השמלה. כי פה מדובר בעסקה מיוחדת

"אמרה לי שהיא עסוקה במחויבות אחרת ושרק בעוד 3 ימים תתפנה לתפור את השמלה של אשתי. "

יצרנו קשר עם התופרת, הבהרנו לה שיש לנו תלונה נגדה עם כל המשמעויות המתלוות לכך ועוד באותו מעמד הסכימה לבטל את העסקה.

התקשר אלינו המתלונן ובישר לנו שהעסקה בוטלה

 

ייעוץ משפטי

אנו מזכירים לכם, הפונים אלינו, הזקוקים לייעוץ משפטי, שלרשותכם עומד עורך-דין המקבל קהל במשרדנו.

 זכרו הייעוץ מסתכם בייעוץ בלבד.

את  יום ושעת המפגש יש לתאם איתנו  מראש