לקוח חתם חוזה עם החברה. פנה אליה למחרת וביקש לבטל את החוזה, כזכותו בחוק, ואין תגובה  (מוזר שחברה המתיימרת לסייע לפונים אליה לפעול. כנגד חברה המסרבת לבטל עסקאות, ולהחזיר כסף  כנדרש  בחוק !! היא זאת שמסרבת לקבל בקשה לביטול עסקה. שנעשתה איתה.

פנה אלינו, הפננו אותו לייעוץ משפטי  (כזכור לכם במשרדנו ניתן ייעוץ  משפטו חינם בנושאים שונים, לכל הזקוק לכך מהפונים אלינו) הוצע לפונה לפנות ( במכתב רשום) אל הנהלת החברה ובו בקשה לביטול העסקה. כזכותו בחוק!!. במידה ולא ייענה שיפנה לבית משפט לתביעות קטנות .  

לאחר זמן פנינו אליו בבקשה לעדכן אותנו, מסתבר שפעל בהתאם להנחיות שקיבל והוחזרה לו מחצית התשלום שילם תוך הבטחה שבאם הטיפול שהם מבצעים לא יתבצע יקבל את כל ששילם חזרה

נושא דומה

פונה אלינו תושבת המקום שביצעה עם חברה, עסקה של 60.000 ₪ (המתפרס על  שנים, כאשר כל חודש  משלמת 500 ש"ח ) . בכל חודש נשלחים אליה פריטים חדשים, (שלא לכולם יש לה בהם שימוש),  הלקוחה רואה שהיא אינה יכולה לעמוד בזה "המצב בבנק מחמיר אני במינוס גדול, ובחודש הבא יחייבו אותי בעוד 500 ₪ !! ' התקשרתי אליהם  בכוונה לבטל את העסקה . ושום דבר לא עוזר הם לא עונים !! "אני אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות" ביקשה שנעזור לה לצאת מהמצב  הקשה אליו נקלעה. התלונה נשלחה לתגובת החברה, כאשר הם מודעים לכך שהתלונה תפורסם בעיתונות. והפעם הייתה תגובה !! החברה פנתה אל הלקוחה וביקשה 60.000  ₪ לסיום הפרשה. הלקוחה התנגדה, לאחר משא ומתן ממושך סוכם שהלקוחה תשלם 17.000 ₪ . כשוויו של הציוד שקבלה ובכך תסתיים העסקה וכך עשתה. ובכך נגמרה  התסבוכת אליה נקלעה!! שאלנו אותה אם התשלום ששילמה  הולם  את ערך מה שקבלה .תשובתה: "כן." !!  .

 

מערכת שלא הזמינה

.לקוחה פנתה לחברה והזמינה מערכת כוסות, נשלחה  לה המערכת + מערכת סכו"ם אותם לא ביקשה,   לפיכך החליטה לבטל את העסקה. כעבור ימים מספר שלחה חזרה את המשלוח וביקשה לבטל את העסקה, הם הסכימו בתנאי שתחויב ב-5% כדמי ביטול  הסכימה, במקביל פנתה לחברת האשראי, דרכה התבצע התשלום וביקשה שלא לממש את התשלום. חברת האשראי החלה בהליכים לביטול .העסקה ובמקביל פנתה  הלקוחה אלינו.

 תלונתה נשלחה לתגובת החברה בהערה. שהתלונה תפורסם בעיתונות,  החברה הבהירה לנו שמבחינתה אין מניעה לבטל את העסקה, הם מודעים לכך שהחוק מאפשר ללקוחות לבטל עסקה תוך 14 יום,  האריזה הוחזרה מבלי שנעשה בה שימוש. והם מכבדים את רצון הלקוחה, לבטל את העסקה. הבעיה היא, שהלקוחה פנתה, במקביל, לחברת האשראי, שתדאג לכך שהכסף ששולם יוחזר לה ולכן הם עומדים כרגע מול חברת האשראי והיא זאת שאמורה להחזיר ללקוחה את הכסף והתהליך דורש זמן.  כדי לזרז את התהליך. הם מציעים שהלקוחה תבטל את הפנייה לחברת האשראי והם יבטלו  את העסקה ויחזירו לה את ששולם. בקשנו וקבלנו  זאת בכתב  והחומר נמסר לפונה אלינו.

 

מכתב תודה

להלן מכתב שקיבלנו

"אני רוצה להודות לך על טיפולך המסור בנושא שלי : עשיתי ביטוח למדיח כילי ם וחזרתי בי . טלפנתי  למוקד שלהם כדי להודיע על ביטול עסקה ומאותו רגע החל מסלול של מריחת העניין על ידי החברה . והבנתי שלבד לא אצליח לביטול העסקה. ואז פניתי אליך וראה זה פלא הכול הסתדר. החברה התחייבה לבטל את העסקה"

אנו מודים למתלוננת שדווחה לנו על תוצאות הטיפול שלנו. אנו מציינים זאת משום שלא אחת הפנייה שלכם אלינו פותרת את בעיה,    אך לעתים קרובות קורה  שאין אנו מודעים לכך ולא פעם אנו פונים , לצד השני, .ושואלים  מדוע אינם מגיב וחלק מהם מגיב ב"זילזול" " מה  הם לא עדכנו אותך ?? הבעיה נפתרה מזמן לשביעות רצונם" . אנו לא מצפים למכתבי תודה כל שאנו מבקשים הוא לעדכן אותנו!! כדי שלא נעמוד במצב מביך!! במקרה ו"הסיפור" הסתיים לשביעות רצון של המתלוננים ובין אם לא (כדי שנמשיך ללחוץ (במידה ויש לכך הצדקה).

צו ירושה

תושב המקום , בעידוד  ילדיו  הזמין אצלנו פגישה עם עורך דין, . באשר לצוואה שעומד הוא לנסח. הוצע  לו לנסח צוואה  עם בעל מקצוע , המתמחה בכך וזאת כדי שהצוואה תבטא  במדויק  את כוונותיו לגבי העיזבון שהשאיר.  זה יכול להיות עו"ד או עובד המועצה הדתית, המתמצא בכך, וזאת כדי  לוודא שמשאלותיו  ויבוצעו כפי שדרש. טיפול בצוואה ע"י עו"ד כרוכה  בתשלום הנע בן 1500-2000 ש"ח

לתשומת ליבכם ניתן לקבל שירות לפנסיונרים בחינם  דרך יד שרה*6444