פונה אלינו  תושבת העיר  בתלונה כנגד חברה המשווקת מוצרים , לדבריה הזמינה סט סכו"ם ושלחו אליה, בנוסף, מוצרים שלא הזמינה, וחייבה בתשלום עבור המשלוח. כמו-כן מתכוונת החברה לשלוח לצרכנית כל חודש מוצרים.  שתבחר  מתוך רשימה שתשלח אליה.

 בידיעה שזכותה בחוק לבטל עסקה שכזאת תוך 14 יום. שלחה בפקס מכתב שהציוד שנשלח  לא תואם את זה שהזמינה ושברצונה לבטל את העסקה כולה.

במקביל פנתה אלינו. הצענו לה לשלוח 'מכתב רשום' שבו מבקשת היא לבטל את העסקה, .ולשלוח את החבילה, באמצעות הדואר (ולשמור היטב על הקבלה  של הדואר, המעידה על המשלוח). התקשרנו לחברה, הבהרנו שהתלונה תפורסם .

נענינו שבקשתה לביטול העסקה בבירור.

אנו מצפים שהחברה תכבד את רצון החברה לבטל את העסקה.

עיכוב באספקה

הלקוחה  שילמה לבית העסק עבור  ספה וכורסה. הם אמורים להגיע מתורכיה היא ממתינה כ- שלושה חודשים  או שיוחזר אליה התשלום. תלונתה נשלחה לתגובת בית העסק. בשיחה איתנו  הסביר בעל העסק שמדובר בעיתוי בעייתי  מועד שבו נעשה ניסיון להפיכה בתורכיה והרבה פעילויות השתבשו.  התקשרנו ,

 מאוחר יותר למתלוננת , ואמנם היא קיבלה את שהזמינה

 

 מכתב מאזרח שאיכפת לו

"החלטתי לפנות אליך ולהסב את  תשומת ליבך למצב הניקיון הבלתי נסבל בשוק העירוני, כתושב אני מתבייש על רמת הניקיון

לעניות דעתי מאז שהוקם השוק הוא לא זכה לניקיון יסודי וההולך בשוק נדבק לרצפה בשל הלכלוך.

אין זו גזירה מהשמים!!  אפשר אחת  לשבוע לשטוף בזרם את הלכלוך ולתת הרגשה נעימה יותר לקונים"