במסגרת צילומי פרויקט “מבשלים תקווה” הגיעה לקריית שמונה מיכל אנסקי ליום של צילומים
במסגרת צילומי פרויקט “מבשלים תקווה”, בהובלת פרופ’ אופיר בנימין וגליל 4.0, הגיעה לקריית שמונה מיכל אנסקי ליום של צילומים, מפגשים וגילוי של הקסם המקומי. הפרויקט מחבר בין קולינריה, חינוך, חדשנות וקהילה, מתוך אמונה שהגליל הוא הרבה יותר מכותרות, הוא בית, הוא תקווה והוא עתיד.
ובינתיים, בין הצילומים וההכנות, מיכל זוכה להכיר את אחד הסודות היפים של קריית שמונה, הטבע שנמצא ממש מתחת לאף. הנחל הזורם לצד בית הספר, הירוק שמקיף אותנו והפינות הקסומות שמזכירות לכולנו כמה יופי יש כאן.
ויש עוד הרבה הפתעות בדרך…
אנחנו רק בתחילת המסע, והסיפור המיוחד של הילדים, הקהילה והגליל עוד ימשיך להיחשף.