גאווה למערכת החינוך העירונית: תלמידי קריית שמונה הגיעו להישגים חסרי תקדים בבחינות הבגרות


גאווה גדולה לקריית שמונה!
גם בשנה מורכבת, שבה חלק מתלמידי אורט דנציגר למדו תקופה ממושכת במרכזי פינוי ובתנאי שגרה מאתגרים, הם הצליחו להגיע להישגים מרשימים במיוחד!

התוצאות המרשימות מדברות בעד עצמן:

  • 91% זכאות לבגרות - עלייה של 4% לעומת השנה החולפת!
  • 20% מהתלמידים סיימו עם 5 יחידות לימוד במתמטיקה!
  • 17.5% מהתלמידים זכו לתעודת בגרות טכנולוגית מצטיינת
  • הכוללת 5 יחידות מתמטיקה, 5 יחידות אנגלית ו-5 יחידות בפיזיקה או במדעי המחשב.
  • נתון זה גבוה משמעותית מהממוצע הארצי, העומד על 9%

ההישגים האלה הם עדות להתמדה, לעבודה קשה ולמחויבות של התלמידים, צוותי ההוראה וההנהלה, גם בתקופה שבה השגרה הייתה רחוקה מלהיות מובנת מאליה.

ראש העיר אביחי שטרן וסגן ראש העיר והממונה על החינוך רפאל סלאב מסרו: "מדובר בהישג יוצא דופן שמעיד על החוסן, ההתמדה והמצוינות של תלמידי קריית שמונה. בשנה מורכבת ומאתגרת במיוחד, הצליחו תלמידי אורט דנציגר, צוותי ההוראה והנהלת בית הספר להגיע לתוצאות מעוררות גאווה שמוכיחות כי גם מול קשיים אפשר להמשיך לחלום, לשאוף ולהצליח.
אנו מבקשים להודות למנהלת אגף החינוך אסנת רון רסקי, לצוות אגף החינוך, להנהלת בית הספר, למורים, להורים וכמובן לתלמידים עצמם, על ההשקעה, המסירות והאמונה בדרך. ההישגים הללו הם הישג של קהילה חינוכית שלמה, והם מעניקים תקווה גדולה לעתידה של קריית שמונה". 

כבוד גדול לעיר שלנו!